alt
Znajdź toner lub tusz do Twojego urządzenia
Strona główna » Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

 
  1. Wszystkie towary oferowane w sklepie ProfiBiuro.pl posiadają gwarancję Producenta lub Dystrybutora.
  2. W przypadku kiedy towar dostarczony jest z oryginalną karta gwarancyjną Producenta lub Importera, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami w niej zawartymi.
  1. W pozostałych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem firmy ABCProfit.
  1. Reklamację zakupionych w sklepie internetowym ProfiBiuro.pl towarów i realizowanych przez firmę ABCProfit w miarę możliwości prosimy składać poprzez  przesłanie e-mailem na adres reklamacje@profibiuro.pl wypełnionego formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania poniżej:
     
  2. Jeżeli chcą być Państwo na bieżąco informowani o statusie rozpatrywania reklamacji prosimy ją także zarejestrować na stronie internetowej - po zalogowaniu się - na stronie sklepu, w oknie Reklamacje >> Napisz zgłoszenie
  3. Reklamacje nie zgłoszone, przed wysłaniem towaru mogą utrudnić lub uniemożliwić proces ich rozpatrywania a przesyłka może zostać odesłana na koszt nadawcy.  
     
  4. Do przesyłki z reklamowanym produktem w miarę możliwości prosimy o dołączenie:
- wydruk obrazujący poziom zużycia reklamowanego toneru lub tuszu,
- jeżeli reklamacja dotyczy jakości wydruku - przykładowych wydruków z urządzenia obrazujących usterkę - wydruk kontrolny do pobrania TUTAJ,
- wydruk raportu konfiguracyjnego materiałów eksploatacyjnych z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem,
- wypełniony formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ

Ww. załączniki znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie Twojej reklamacji.
 

  1. Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:

ProfiBiuro.pl
ul.
Powstańców 60A lok. 219
05-091 Ząbki

z dopiskiem "REKLAMACJA ZAMÓWIENIE NR......."
 

 

  1. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w miarę możliwości w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Konsument otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje, itp.). W przypadku braku odpowiedniego opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący. Wytyczne dobrego pakowania dostępne są TUTAJ
     
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem - prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy na adres reklamacje@profibiuro.pl z naszym Sklepem - wówczas otrzymany towar odebrany będzie przez kuriera na koszt firmy ABCProfit i wysłany będzie towar zgodny z zamówieniem.  
  3. Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji do firmy ABCProfit. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, producenta termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu, po uzyskaniu zgody Klienta. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.
  4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po zgłoszniu otrzymania uszkodzonej przesyłki na numer faxu 22 100-57-03 lub e-mailem na adres reklamacje@profibiuro.pl. W perzypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia zawartości przesyłki zalecamy w miarę możliwości sporządzonie przez Klienta protokołu uszkodzenia przesyłki potwierdzonego przez Dostarczyciela. Konsument ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
  5. Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej produkt zostanie przesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt:
    - firmy ABCProfit w przypadku uznania reklamacji,
    - Konsumenta w przypadku gdy usterka produktu powstała z winy konsumenta.
    - Konsumenta w przypadku nieuzasadnionej reklamacji i potwierdzonej przez Serwis Producenta lub Dystrybutora.
 
 

Szczegółowe zasady gwarancji

Poniżej znajdują się szczegółowe zasady gwarancji na materiały eksploatacyjne poszczególnych Producentów oraz marek:

 

2x3

  • Gwarancja fabryczna 24 miesiące od daty zakupu.
  • Reklamacje produktów marki 2x3 są obsługiwane bezpośrednio przez serwis Producenta.
  • Reklamacje należy zgłaszać zgodnie z informacjami zawartymi TUTAJ.
     
 

Actis

  • Gwarancja producenta: 36 miesięcy od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Wykorzystanie materiału do max 80% zawartości tonera/tuszu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z drukarki.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
     
 

ActiveJet

  • Gwarancja producenta: 60 miesięcy od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego.
  • Wykorzystanie materiału do max 80% zawartości tonera/tuszu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Gwarancja - szczegółowe Informacje na stronie Producenta
 

ASARTO

  • Tonery i tusze marki ASARTO objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją Producenta. Taśmy barwiące ASARTO objęte są 24 miesięczną gwarancją Producenta.
  • Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Gwarancja nie obejmuje:
  • Produktów uszkodzonych mechaniczne (w tym z noszącymi śladami usuwania znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałych z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
  • Produktów noszących śladów ingerencji.
  • Produktów zużytych - z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).



            Assima

  • Gwarancja producenta 24 miesięcy od daty zakupu.
  • Maksymalne zużycie materiału 70%.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Brother

  • Gwarancja producenta 6 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  •  Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Canon

  • Rękojmia dystrybutora 6 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Opakowanie fabryczne wkładu zawierające numer serii.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Cartridge Web

  • Gwarancja dystrybutora 24 miesięcy od daty zakupu.
  • Maksymalne zużycie materiału 80%.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ

 

 

           Dell
  • Gwarancja producenta 36 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Develop

  • Rękojma Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Epson

  • Gwarancja producenta 12 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Fellowes

  • Gwarancja fabryczna producenta 24 miesiące od daty zakupu.
  • Reklamacyjne produktów marki Fellowes należy zgłaszać bezpośrednio do serwisu firmy Fellowes.
  • Szczegółowe informacje odnośnie zgłaszania reklamacji produktów marki Fellowes dostępne są TUTAJ
 
 

Hewlett Packard

  • Gwarancja producenta: 12 miesięcy
  • Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć:
  • - Informację w dokładnie jakim modelu drukarki użytkowany był reklamowany toner, tusz lub bęben.
  • - opisem występującego problemu,
  • - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
  • - wydruk konfiguracyjny z urządzenia.
 
 

JetWorld

  • Produkty marki JetWorld objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją.

Gwarancja nie obejmuje :

1. Produktów wyeksploatowanych:
– tonery zużyte w 60% i więcej
– wkłady atramentowe (tusze) zużyte w 50% i więcej

2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
– naruszenie plomb gwarancyjnych
– ingerencję osób nieuprawnionych
– podejmowane próby napraw
 
 

KATUN

  • Gwarancja Dystrybutora 12 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
  • Zgłoszenie powinno zawiera:
  • - Numer seryjny reklamowanego produktu
  • - Opakowanie fabryczne
  • - Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • - Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ



Konica Minolta

  • Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Kyocera Mita

  • Gwarancja dystrybutora 12 miesięcy
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ

 

Lambda

  • Gwarancją Producenta 12 miesięcy lub do wyczerpania środka barwiącego.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ

 

Lexmark

  • Gwarancja producenta 12 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ


 

OCE

  • Rękojmia dystrybutora 3 miesiące
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny

 


OKI

  • Gwarancja producenta 6 miesiące.
  • Produkt nie może być starszy niż 2 lata od daty produkcji
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny
 


OLIVETTI

  • Materiały eksploatacyjne są objęte gwarancją przez 6 miesięcy od daty zakupu i do 30% zużycia (potwierdzeniem jest wydruk strony stanu z urządzenia).
  • Reklamowany produkt jest weryfikowany, wymieniany na nowy lub naprawiany.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 

 
ORINK

  • Tonery - Gwarancja Producenta 24 miesięcy.
  • Tusze  - Gwarancja Producenta 12 miesięcy.
  • Maksymalne zużycie materiału 80%.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Panasonic

  • Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych - Gwarancja producenta 12 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
  • Materiały eksploatacyjne do faxów - Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
 
 

Philips

  • Gwarancja producenta 3 miesiące.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Ricoh

  • Gwarancja firmy Ricoh 12 miesiące.
  • Wymagania Gwaranta związane ze składaniem reklamacji:
  • - Maksymalne zużycie materiału 50%.
  • - Wymagane opakowanie fabryczne do weryfikacji kodów serwisowych.
  • - Informację do dokładnym modelu urządzenia w którym był zainstalowany  reklamowany produkt.
  • - Załącznik 1 do reklamowanego produktu - Wydruk kontrolny - do pobrania TUTAJ
  • - Załącznik 2 do reklamowanego produktu - Wydruk konfiguracyjny wykonany z urządzenia z zainstalowanym reklamowanym tonerem, tuszem lub innym elementem.
 
 

RISO

  • Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ



Samsung

  • Gwarancja Producenta 6 miesięcy
  • Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Samsung:
  • - data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
  • - model materiału eksploatacyjnego
  • - numer seryjny materiału eksploatacyjnego
  • - data zakupu urządzenia
  • - model urządzenia
  • - numer seryjny urządzenia
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Seikosha

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ



Sharp

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

TallyGenicom

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ



TDK

  • Gwarancja Producenta 12 miesięcy.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.



TOSHIBA

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Triumph Adler

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ



Uni-1

  • Gwarancja producenta 24 miesiące.
  • Wykorzystanie materiału do max. 80% zawartości środka barwiącego
  • Do zgłoszenie reklamacyjnego należy dołączyć informację w jakim modelu drukarki użytkowany był reklamowany toner lub tusz,
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 

UTAX

  • Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
  • Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 

WOX

  • Gwarancja producenta 6 miesięcy.
  • Maksymalne zużycie materiału 70%.
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 
 

Verbatim – nośniki danych

  • Gwarancja producenta 12 miesięcy.
 
 

Xerox

  • Gwarancja Producenta 90 dni od daty zakupu.
  • Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Xerox:
  • - data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
  • - model materiału eksploatacyjnego
  • - model urządzenia
  • - numer seryjny urządzenia
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
  • Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
 

Przejdź do strony głównej

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Test
ProfiBiuro.pl Rzetelność, solidność i bezpieczeństwo
Dotpay SSL
Wszelkie prawa zastrzeżone Profibiuro.pl sklep online © 2024