Znajdź toner lub tusz do Twojego urządzenia
Strona główna » PORADY ProfiBiuro.pl » Artykuły biurowe – czego nie może zabraknąć w twoim biurze?

Artykuły biurowe – czego nie może zabraknąć w twoim biurze?

Data dodania: 30-11-2020
Dobre zaopatrzenie naszego miejsca pracy to gwarancja komfortu i zaangażowania ze strony pracowników. Brak niezbędnych akcesoriów biurowych niekiedy utrudnia nam pracę, czasem wręcz uniemożliwia wykonywanie codziennych obowiązków. Czego nie może zabraknąć w twoim biurze? Jak wykorzystać nadmiar materiałów i jak sprawić, by nasza praca była przyjemna, a tym samym efektywna?


Ilość, a nie jakość

Złośliwość rzeczy martwych zapewne nie jest ci obca. Przedmioty codziennego użytku zwykle przestają działać, zacinają się lub po prostu kończą, gdy są nam najbardziej potrzebne. Aby uniknąć niespodzianek i niepotrzebnego stresu, warto zadbać o asortyment wysokiej jakości. Pamiętaj, że z materiałów eksploatacyjnych korzystasz nie tylko ty, a także twoi współpracownicy czy klienci. Produkty powinny być trwałe, porządne i wydajne. Oto lista najpotrzebniejszych artykułów biurowych!

Papier do drukarki

Drukarka to podstawowy element wyposażenia każdego biura. Niezależnie czy posiadasz sprzęt z niższej, czy wyższej półki, nie może zabraknąć wysokiej jakości artykułów papierniczych. Firmowa drukarka nieustannie pracuje! Kserujemy, skanujemy i kopiujemy. Papier biurowy nie powinien być zbyt cienki ani tym bardziej przezroczysty. Nieodpowiednia gramatura może wpłynąć na jakość wydruku, a w najgorszym przypadku skutkować uszkodzeniem bębna.

Artykuły piśmiennicze

Osoby na co dzień pracujące w biurze doskonale zdają sobie sprawę jak łatwo o zepsucie czy zgubienie długopisu. Jak widać, artykułów piśmienniczych nigdy za mało! Markery, ołówki, zakreślacze - powinno być ich pod dostatkiem. Pracownicy nieustannie coś notują, kreślą, zaznaczają. Zadbaj, by nie zabrakło tak elementarnych narzędzi pracy!

Co ciekawe, długopisy są też idealnym nośnikiem reklamy i sprawdzą się doskonale w formie gadżetów reklamowych. Artykuły piśmiennicze z logo czy nadrukiem sprawdzą się idealnie w trakcie spotkań biznesowych. Tym sposobem wpłyniesz pozytywnie na wizerunek firmy i pozostaniesz w świadomości potencjalnych klientów.

Dziurkacz, zszywacz, a może spinacz?

Najlepiej wszystkie na raz! Niezależnie od ich przeznaczenia warto mieć je pod ręką. Akcesoria biurowe, takie jak wszywki, gumki recepturki, nożyczki zwykle nie zajmują wiele miejsca, a są wręcz niezbędne. Łatwo zmieścisz je w organizerze, nie zajmując przy tym wolnej przestrzeni.

Środki czyszczące

Urządzenia mobilne, komputery czy klawiatura są siedliskiem zarazków i bakterii. Warto mieć przy sobie specjalne środki czyszczące, by raz na jakiś czas pozbyć się kurzu i oczyścić zabrudzoną powierzchnię. Czyste, schludne miejsce pracy umili ci wykonywanie codziennych obowiązków i zadba o twoje pokłady kreatywności. Upewnij się, że w biurze znajduje się płyn do czyszczenia ekranów, ściereczka antystatyczna czy chusteczki do pielęgnacji urządzeń elektronicznych.

Organizacja dokumentów

Bałagan na biurku może być źródłem wielu nieprzyjemnych sytuacji. Rozrzucone i nieposegregowane dokumenty mogą przysporzyć nam niepotrzebnego stresu, a co za tym idzie, efektywność naszej pracy znacząco spadnie. Zakup specjalne segregatory z koszulkami lub papierowe teczki i nie martw się o zagubione dokumenty!

Pieczątki, stemple i wiele innych

Artykuły stemplarskie, takie jak pieczątki, tusz czy poduszki do stempli to podstawa wyposażenia każdego biura niezależnie od charakteru działalności gospodarczej. Pieczątka firmowa świadczy o naszej wiarygodności, jednocześnie ułatwia kontakt z firmami zewnętrznymi.

Brak dostępu do materiałów biurowych

Pomimo sporych zapasów, przedmioty codziennego użytku szybko ulegają zużyciu. Zadbajmy, by naszym pracownikom nie zabrakło podstawowych narzędzi pracy. Wykonywanie obowiązków jest wręcz niemożliwe, nie mając w posiadaniu istotnych artykułów biurowych. W niewyposażonym biurze szybko zapanuje chaos i zaburzy dotychczasowy tryb pracy.


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii PORADY ProfiBiuro.pl

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

KONTAKT
Infolinia: 22-100-57-15
E-mail: sklep@profibiuro.pl

ProfiBiuro.pl
ul.Powstańców 60A lok. 219
05-091 Ząbki k/ Warszawy

NIP: 722-107-75-13
REGON: 141065823
    INFOLINIA
    22 100-57-15
    609-01-02-03
    sklep@profibiuro.pl
    Test
    ProfiBiuro.pl Rzetelność, solidność i bezpieczeństwo
    Dotpay
    Wszelkie prawa zastrzeżone Profibiuro.pl sklep online © 2021