KIEDY RABATY BĘDĄ NALICZANE:
- Rabaty są naliczane po przekroczeniu 300 zł netto łącznych zakupionych towarów w ciągu ostatnich 365 dni (bez kosztów wysyłki) w naszym sklepie internetowym.
- System nalicza rabaty po zrealizowaniu zamówienia i otrzymaniu płatności. W momencie kiedy status zamówienia zmieni się na „Twoje zamówienie zostało wysłane”, wówczas zostanie naliczony Twój rabat.
- Rabat naliczane są tylko w odniesieniu do zamówień zrealizowanych i opłaconych terminowo przez Klienta.
- Przez zamówienia opłacone rozumie się zamówienie, gdzie towar został dostarczony do Klienta i została za to zamówienia zaksięgowana płatność na rachunku bankowym sklepu.
- Nie są naliczane rabaty za zamówienia, które nie zostały opłacone zgodnie z terminem płatności widniejącym na fakturze lub rachunku otrzymanym wraz z zamówionym tonerem.
- Otrzymany rabat będziesz mógł wykorzystać już przy następnych zakupach w naszym sklepie.
CZY MOGĘ KUPOWAĆ ZNAJOMYM I UZYSKAM RABAT ?
TAK. Jako sklep nie interesuje nas, czy zamówione towary są dla Ciebie czy dla Twojego znajomego. Nie widzimy przeszkód, aby zamawiać oferowane przez nas produkty dla wszystkich znajomych z jednego konta.
W takiej sytuacji Twój rabat będzie na pewno większy, na czym zyskasz Ty i wszyscy Twoi znajomi. W naszym sklepie umożliwiamy wysyłkę zamówienia na dowolny - wskazany przez Państwa adres. Jeśli nie chcesz wysłać przesyłki na domyślny adres możesz dodać inny. Możesz również zdefiniować kilka adresów i w zależności od zdefiniowanego adresu wyślemy przesyłkę tam, gdzie chcesz.
Nie zapomnij tylko uprzedzić Twoich znajomych, iż idzie do nich nasz przesyłka.
CZY JAKO OSOBA DOKONUJĄCA ZAKUPU NA FIRMĘ MOGĘ TAKŻE SKORZYSTAĆ Z RABATU SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE INDYWIDUALNIE DLA SIEBIE ?
TAK. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną za zakupy na potrzeby firmy w której pracujesz (składasz u nas zamówienia) i chcesz dokonać zakupów dla siebie otrzymasz także rabat taki jak posiada Twoja firma.
Jeśli nie chcesz wysłać przesyłki na adres Twojej firmy możesz dodać inny - do konta założonego na Twoją firmę. Możesz zdefiniować kilka adresów i w zależności od wskazanego (w chwili składania zamówienia) przez Ciebie adresu wyślemy przesyłkę tam, gdzie chcesz.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby za pomocą jednego konta zakupu dokonywało wiele osób (np. znajomi, rodzina). Tym sposobem można uzyskać większy rabat.
REGULAMIN PROGRAMU RABATOWEGO
- Program rabatowy dla stałych klientów „Drukuj z Nami !” to program lojalnościowy sklepu, który umożliwia kupowanie stałym klientom produktów dostępnywch w sklepie internetowym ProfiBiuro.pl ze zniżką sięgającą nawet do 8% od cen regularnych aktualnie oferowanych w sklepie ProfiBiuro.pl.
- Aby wziąć udział w Programie Drukuj z Nami ! należy założyć konto (zarejestrować się) w sklepie internetowym ProfiBiuro.pl. Zakupy dokonywane "bez rejestracji" i bez zakładania konta nie są uwzględniane w programie rabatowym.
- Sklep ProfiBiuro.pl przyznaje swoim klientom rabaty na kolejne zamówienia w zależności od łącznej kwoty netto wszystkich zakupów z ostatnich 365 dni według następujących progów:
300.01-1000.0 zł |
- 1% rabatu |
1000.01-2.000.0 zł |
- 2% rabatu |
2.000.01-7000.0 zł |
- 3% rabatu |
7.000.01-15.000.0 zł |
- 4% rabatu |
15.000.01-30.000.0 zł |
- 5% rabatu |
30.000.01- 60.000.0 zł |
- 6% rabatu |
60.000.01-90.000.0 zł |
- 7% rabatu |
Powyżej 90.000 zł |
- 8% rabatu |
- Warunkiem przyznania rabatu objętego programem lojalnościowym jest założenie konta w sklepie internetowym oraz terminowe dokonanie płatności za zamówienia (przelewem bankowym, za pośrednictwem serwisu PayU, DotPay.pl lub za pobraniem).
- Do naliczania wysokości rabatu nie będą brane pod uwagę zamówienia, które:
- zostały nieopłacone lub opłacone po terminie płatności w przypadku faktur przelewowych widniejącym na dokumencie sprzedaży,
- zamówienia złożone telefoniczne lub e-mailem.
- Wszystkie dane o aktualnych rabatach są przeliczane raz na 24 godziny.
- Rabaty zostają przyznawane po zaksięgowaniu płatności lub po dostarczeniu przesyłki "za pobraniem" i na podstawie zmiany statusu zamówienia na “ Dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie”.
- Po naliczeniu rabatów będą one dostępne i możliwe do wykorzystania przy realizacji kolejnego zamówienia.
- Klient ma dostęp do pełnych danych o swoich zamówieniach z ostatnich 365 dni oraz aktualnym rabacie logując się do panelu klienta w sklepie ProfiBiuro.pl
Zapraszamy do współpracy i życzymy satysfakcjonujących zakupów.