- Wszystkie towary oferowane w sklepie ProfiBiuro.pl posiadają gwarancję Producenta lub Dystrybutora.
- W przypadku kiedy towar dostarczony jest z oryginalną karta gwarancyjną Producenta lub Importera, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami w niej zawartymi.
- W pozostałych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są za pośrednictwem firmy ABCProfit.
- Reklamację zakupionych w sklepie internetowym ProfiBiuro.pl towarów i realizowanych przez firmę ABCProfit w miarę możliwości prosimy składać poprzez przesłanie e-mailem na adres reklamacje@profibiuro.pl wypełnionego formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania poniżej:
- Jeżeli chcą być Państwo na bieżąco informowani o statusie rozpatrywania reklamacji prosimy ją także zarejestrować na stronie internetowej - po zalogowaniu się - na stronie sklepu, w oknie Reklamacje >> Napisz zgłoszenie
- Reklamacje nie zgłoszone, przed wysłaniem towaru mogą utrudnić lub uniemożliwić proces ich rozpatrywania a przesyłka może zostać odesłana na koszt nadawcy.
- Do przesyłki z reklamowanym produktem w miarę możliwości prosimy o dołączenie:
- wydruk obrazujący poziom zużycia reklamowanego toneru lub tuszu,
- jeżeli reklamacja dotyczy jakości wydruku - przykładowych wydruków z urządzenia obrazujących usterkę -
wydruk kontrolny do pobrania TUTAJ,
-
wydruk raportu konfiguracyjnego materiałów eksploatacyjnych z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem,
- wypełniony f
ormularz reklamacyjny dostępny
TUTAJ
Ww. załączniki znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie Twojej reklamacji.
- Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:
ProfiBiuro.pl
ul. Powstańców 60A lok. 219
05-091 Ząbki
z dopiskiem "REKLAMACJA ZAMÓWIENIE NR......."
- Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w miarę możliwości w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Konsument otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje, itp.). W przypadku braku odpowiedniego opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący. Wytyczne dobrego pakowania dostępne są TUTAJ
- W przypadku stwierdzenia niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem - prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy na adres reklamacje@profibiuro.pl z naszym Sklepem - wówczas otrzymany towar odebrany będzie przez kuriera na koszt firmy ABCProfit i wysłany będzie towar zgodny z zamówieniem.
- Firma ABCProfit zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru na koszt adresata, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji uniemożliwiającej rozpatrzenie reklamacji.

- Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy ABCProfit. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, producenta termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu, po uzyskaniu zgody Klienta. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po zgłoszniu otrzymania uszkodzonej przesyłki na numer faxu 22 100-57-03 lub e-mailem na adres reklamacje@profibiuro.pl. W perzypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia zawartości przesyłki zalecamy w miarę możliwości sporządzonie przez Klienta protokołu uszkodzenia przesyłki potwierdzonego przez Dostarczyciela. Po uiszczeniu opłaty Konsument ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
Reklamacje, dotyczące zgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, przyjmowane są w terminie 7 dni od daty wysłania towaru.
- Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej produkt zostanie przesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt:
- firmy ABCProfit w przypadku uznania reklamacji,
- Konsumenta w przypadku gdy usterka produktu powstała z winy konsumenta.
- Konsumenta w przypadku nieuzasadnionej reklamacji i potwierdzonej przez Serwis Producenta lub Dystrybutora.
- Zasady reklamowania przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A reguluje § 34 Regulaminu świadczenia powszechnych usług pocztowych z dnia 21.09.2005 r.
- W przypadku niewykonania usługi, w rozumieniu § 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji, adresat lub nadawca przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
- Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. Wyjątek stanowi reklamacje, które można zgłaszać w terminach określonych w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji.
Szczegółowe zasady gwarancji
Poniżej znajdują się szczegółowe zasady gwarancji na materiały eksploatacyjne poszczególnych Producentów oraz marek:
2x3
- Gwarancja fabryczna 24 miesiące od daty zakupu.
- Reklamacje produktów marki 2x3 są obsługiwane bezpośrednio przez serwis Producenta.
- Reklamacje należy zgłaszać zgodnie z informacjami zawartymi TUTAJ.
Actis
- Gwarancja producenta: 36 miesięcy od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Wykorzystanie materiału do max 80% zawartości tonera/tuszu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z drukarki.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
ActiveJet
- Gwarancja producenta: 60 miesięcy od daty zakupu lub do wyczerpania środka barwiącego.
- Wykorzystanie materiału do max 80% zawartości tonera/tuszu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Gwarancja - szczegółowe Informacje na stronie Producenta
ASARTO
Tonery i tusze marki ASARTO objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją Producenta. Taśmy barwiące ASARTO objęte są 24 miesięczną gwarancją Producenta.
Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.
Gwarancja nie obejmuje:
- Produktów uszkodzonych mechaniczne (w tym z noszącymi śladami usuwania znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałych z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych.
- Produktów noszących śladów ingerencji.
- Produktów zużytych - z wyczerpanym środkiem barwiącym powyżej 80% (tusze, tonery).
Towar zgłaszany w ramach reklamacji powinien być dostarczony wraz z dołączonym:
- Dokładnym opisem problemu.
- Wydrukiem konfiguracyjnym z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem.
- Wydrukiem obrazującym poziom zużycia reklamowanego materiału.
- W przypadku reklamacji jakości wydruku - wydrukiem testowym z drukarki obrazującym usterkę - do pobrania TUTAJ
Assima
- Gwarancja producenta 24 miesięcy od daty zakupu.
- Maksymalne zużycie materiału 70%.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Brother
- Gwarancja producenta 6 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Canon
- Rękojmia dystrybutora 6 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Opakowanie fabryczne wkładu zawierające numer serii.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Cartridge Web
- Gwarancja dystrybutora 24 miesięcy od daty zakupu.
- Maksymalne zużycie materiału 80%.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Dell
- Gwarancja producenta 36 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Develop
- Rękojma Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Epson
- Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Fellowes
- Gwarancja fabryczna producenta 24 miesiące od daty zakupu.
- Reklamacyjne produktów marki Fellowes należy zgłaszać bezpośrednio do serwisu firmy Fellowes.
- Szczegółowe informacje odnośnie zgłaszania reklamacji produktów marki Fellowes dostępne są TUTAJ
Hewlett Packard
- Gwarancja producenta: 12 miesięcy
- Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć:
- - Informację w dokładnie jakim modelu drukarki użytkowany był reklamowany toner, tusz lub bęben.
- - opisem występującego problemu,
- - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
- - wydruk konfiguracyjny z urządzenia.
JetWorld
- Produkty marki JetWorld zakupione po 01.01.2018r. objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją Dystrybutora.
Gwarancja nie obejmuje :
1. Produktów wyeksploatowanych:
- – tonery zużyte w 60% i więcej
- – wkłady atramentowe (tusze) zużyte w 50% i więcej
2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:
- – naruszenie plomb gwarancyjnych
- – ingerencję osób nieuprawnionych
- – podejmowane próby napraw
Towar zgłaszany w ramach reklamacji powinien być dostarczony wraz z dołączonym:
- Dokładnym opis problemu.
- Wydrukiem konfiguracyjnym z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem.
- Wydrukiem obrazujący poziom zużycia reklamowanego materiału.
- W przypadku reklamacji jakości wydruku - wydrukiem testowym z drukarki obrazującym usterkę - do pobrania TUTA
KATUN
- Gwarancja Dystrybutora 12 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.
- Zgłoszenie powinno zawiera:
- - Numer seryjny reklamowanego produktu
- - Opakowanie fabryczne
- - Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- - Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Konica Minolta
- Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Kyocera Mita
- Gwarancja dystrybutora 12 miesięcy
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Lambda
- Gwarancją Producenta 12 miesięcy lub do wyczerpania środka barwiącego.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Lexmark
- Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
OCE
- Rękojmia dystrybutora 3 miesiące
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny
OKI
- Gwarancja producenta 6 miesiące.
- Produkt nie może być starszy niż 2 lata od daty produkcji
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny
OLIVETTI
- Materiały eksploatacyjne są objęte gwarancją przez 6 miesięcy od daty zakupu i do 30% zużycia (potwierdzeniem jest wydruk strony stanu z urządzenia).
- Reklamowany produkt jest weryfikowany, wymieniany na nowy lub naprawiany.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
ORINK
- Tonery - Gwarancja Producenta 24 miesięcy.
- Tusze - Gwarancja Producenta 12 miesięcy.
- Maksymalne zużycie materiału 80%.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Panasonic
- Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych - Gwarancja producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
- Materiały eksploatacyjne do faxów - Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
Philips
- Gwarancja producenta 3 miesiące.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Ricoh
- Gwarancja firmy Ricoh 12 miesiące.
- Wymagania Gwaranta związane ze składaniem reklamacji:
- - Maksymalne zużycie materiału 50%.
- - Wymagane opakowanie fabryczne do weryfikacji kodów serwisowych.
- - Informację do dokładnym modelu urządzenia w którym był zainstalowany reklamowany produkt.
- - Załącznik 1 do reklamowanego produktu - Wydruk kontrolny - do pobrania TUTAJ
- - Załącznik 2 do reklamowanego produktu - Wydruk konfiguracyjny wykonany z urządzenia z zainstalowanym reklamowanym tonerem, tuszem lub innym elementem.
RISO
- Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Samsung
- Gwarancja Producenta 6 miesięcy
- Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Samsung:
- - data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
- - model materiału eksploatacyjnego
- - numer seryjny materiału eksploatacyjnego
- - data zakupu urządzenia
- - model urządzenia
- - numer seryjny urządzenia
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Seikosha
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Sharp
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
TallyGenicom
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
TDK
- Gwarancja Producenta 12 miesięcy.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
TOSHIBA
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Triumph Adler
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Uni-1
- Gwarancja producenta 24 miesiące.
- Wykorzystanie materiału do max. 80% zawartości środka barwiącego
- Do zgłoszenie reklamacyjnego należy dołączyć informację w jakim modelu drukarki użytkowany był reklamowany toner lub tusz,
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
UTAX
- Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.
- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
- Gwarancja producenta 6 miesięcy.
- Maksymalne zużycie materiału 70%.
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Verbatim – nośniki danych
- Gwarancja producenta 12 miesięcy.
Xerox
- Gwarancja Producenta 90 dni od daty zakupu.
- Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Xerox:
- - data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego
- - model materiału eksploatacyjnego
- - model urządzenia
- - numer seryjny urządzenia
- Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.
- Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ
Przejdź do strony głównej