Czas dostawy i wysyłki
Czas wysyłki i dostawy przesyłek w zależności od wybranej formy dostawy przy składaniu zamówienia w sklepie ProfiBiuro.pl: od przesyłek dostarczanych najszybciej do przesyłek dostarczanych nieco wolniej.
"Zapytaj o czas wysyłki" - Towar w chili przeglądania strony jest niedostępny na naszym magazynie i u naszych Dostawców - musi zostać sprowadzony. Po złożeniu zamówienia lub po kantacie z nami ustalimy jaki będzie możliwy czas wysyłki produktu posiadający przypisany taki czas wysyłki. Na tej podstawie podejmiesz decyzję, czy jest od odpowiedni dla Ciebie.
CZAS DOSTAWY:
Firmy kurierski
Poczta Polska
Czas dostawy przesyłek przez Pocztę Polską wynosi: przesyłki ekonomiczne - do 3 dni roboczych licząc od dnia nadania. (może wydłużyć się do 5-6 dni), przesyłki priorytetowe - następny dzień roboczy (może wydłużyć się do 2-3 dni). Doręczyciele "Poczty Polskiej" dostarczają przesyłki od godziny 8:00 do 18:00. Jeżeli nie zastaną adresata, zostawiają "Awizo", na podstawie którego można odebrać przesyłkę w lokalnej placówce Poczty Polskiej. W każdym potwierdzeniu nadania przesyłki umieszczamy informację o rodzaju przesyłki (list polecony, paczka ekonomiczna, paczka priorytetowa oraz numer pocztowego dowodu nadania). Jeżeli otrzymaliście Państwo informacje o wysyłce zamówienia, lecz nie otrzymaliście jej uwzględniając terminy podane powyżej na podstawie ww. danych w placówce swojej Poczty mogą Państwo, odnaleźć przesyłkę. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej S.A. nadawca (sklep) może złożyć reklamację dopiero po 14 dniach, jeżeli przesyłka nie dotarła do odbiorcy.
| SPOSÓB DOSTAWY |
CZAS WYSYŁKI |
KIEDY OTRZYMAM PRZESYŁKĘ ? |
![]() |
Wysyłka i DOSTAWA w dniu zamówienia na terenie Warszawy Przy zamówieniu do godz. 11.00 dla wybranych i dostępnych w chwili składania zamówienia produktów |
W dniu wysyłki do godz. 17.00 |
![]() |
Gwarantowana wysyłka w dniu zamówienia Przy zamówieniu do godz. 15.30 dla produktów dostępnych w chwili składania zamówienia |
Następnego dnia roboczego |
|
|
W ciągu 24 godzin* Przy zamówieniu do godz. 15.30 dla produktów dostępnych w chwili składania zamówienia |
Następnego dnia roboczego od godz. 10.00* |
![]() |
W ciągu 1-2 dni roboczych* |
W ciągu 1 dnia roboczego |
![]() |
W dniu zamówienia* |
W ciągu 1 dnia roboczego po jej wysłaniu |
![]() |
W ciągu 1-2 dni roboczych* | Następny dzień roboczy |
![]() |
W ciągu 1-2 dni roboczych* | Następny dzień roboczy |
![]() |
W ciągu 2 dni roboczych* | W ciągu 1-2 dni roboczych po jej wysłaniu |
![]() |
W ciągu 2 dni roboczych* | W ciągu 2-3 dni roboczych po jej wysłaniu |
![]() |
W ciągu 2 dni roboczych* | W ciągu 2-3 dni roboczych po jej wysłaniu |
* Przy złożeniu zamówieni do godz. 15.30 w dni robocze i dla dostępnych w chwili składania zamówienia produktów. Termin wysyłki produktu jest liczony w dniach roboczych (pon-pt) od dnia następującego po dniu przyjęcia zamówienia do realizacji i – przy płatności z góry – opłaceniu zamówienia.
Przykładowo – jeżeli wskazany termin wysyłki wynosi 1 dzień roboczy, a zamówienie zostało przyjęte do realizacji i opłacone: a) w poniedziałek do godz. 15.30 – to przewidywany termin wysyłki to wtorek; b) w piątek do godz. 15.30 – to przewidywany termin wysyłki to poniedziałek.
"Zapytaj o czas wysyłki" - Towar w chili przeglądania strony jest niedostępny na naszym magazynie i u naszych Dostawców - musi zostać sprowadzony. Po złożeniu zamówienia lub po kantacie z nami ustalimy jaki będzie możliwy czas wysyłki produktu posiadający przypisany taki czas wysyłki. Na tej podstawie podejmiesz decyzję, czy jest od odpowiedni dla Ciebie.
Uwaga !!!
Podane powyżej terminy dostaw dotyczą tylko dni roboczych (w święta oraz soboty firmy spedycyjne nie dostarczają towaru). Zamówiony w piątek po godzinie 15:30, w sobotę lub niedzielę - zostanie wysłany dopiero w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek i dotrze do ustalonego miejsca dostawy najpóźniej w środę.- W wypadku wybrania sposobu płatności "Przelewem " czas realizacji może wydłużyć się o jeden dzień, potrzebny na zarejestrowanie i zaksięgowanie wpłaty od klienta.
- Jeżeli zamawiają Państwo kilka produktów, i kilka z nich posiadają informację "Wysyłamy w ciągu 24 godziny", oraz jeden lub więcej z nich ma oznaczony czas wysyłki "Zapytaj o dostępność" to standardowo zostanie wysłane w momencie gdy zostanie ono całkowicie skompletowane, tj. po otrzymaniu dostawy brakującej pozycji.
CZAS DOSTAWY:
Firmy kurierski
- Firma kurierska dostarcza przesyłki od godziny 8:00 do 17:00. W związku z tym prosimy o zapewnienie aby w tym czasie pod adresem dostawy znajdowała się osoba uprawniona do odbioru przesyłki lub o wskazanie adresu dostawy "do pracy" lub wybór dostawy do Paczkomatu lub Punkt odbioru, gdzie mogą Państwo odebrać przesyłkę o dowolnej porze (Paczkomaty) lub w godzinach pracy Punktu Odbioru.
- W potwierdzeniu wysyłki towaru przekazujemy każdorazowo informację o firmie kurierskiej, która realizuje dostawę, numerze listu przewozowego.Na tej podstawie na stronie internetowej danej firmy kurierskiej istnieje możliwość monitorowania gdzie znajduje się przesyłka. Nie ma możliwości poproszenia kuriera o konkretną godzinę dostawy.
- Ze względu na szybki czas dostarczenia przesyłki, polecamy korzystanie z usług firmy kurierskiej. Na każdej przesyłce umieszczone są dokładne dane naszej firmy a przesyłka jest oklejona firmową taśmą. Przy odbiorze prosimy o sprawdzanie, czy przesyłka jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli istnieją wątpliwości co do wcześniejszego otwarcia przesyłki, prosimy o komisyjne jej otwarcie.
Poczta Polska
Czas dostawy przesyłek przez Pocztę Polską wynosi: przesyłki ekonomiczne - do 3 dni roboczych licząc od dnia nadania. (może wydłużyć się do 5-6 dni), przesyłki priorytetowe - następny dzień roboczy (może wydłużyć się do 2-3 dni). Doręczyciele "Poczty Polskiej" dostarczają przesyłki od godziny 8:00 do 18:00. Jeżeli nie zastaną adresata, zostawiają "Awizo", na podstawie którego można odebrać przesyłkę w lokalnej placówce Poczty Polskiej. W każdym potwierdzeniu nadania przesyłki umieszczamy informację o rodzaju przesyłki (list polecony, paczka ekonomiczna, paczka priorytetowa oraz numer pocztowego dowodu nadania). Jeżeli otrzymaliście Państwo informacje o wysyłce zamówienia, lecz nie otrzymaliście jej uwzględniając terminy podane powyżej na podstawie ww. danych w placówce swojej Poczty mogą Państwo, odnaleźć przesyłkę. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej S.A. nadawca (sklep) może złożyć reklamację dopiero po 14 dniach, jeżeli przesyłka nie dotarła do odbiorcy.Przejdź do strony głównej

TONERY
TUSZE
BĘBNY
FUSERY
TAŚMY
PAPIERY
ART. BIUROWE









